~ Gandhi ~

Ikväll ska jag på http://www.gandhi.se/ och äta middag. Det ser jag verkligen framemot att göra. Har hört mycket bra om denna indiska resturang, har dock aldrig ätit där. Jag hoppas verkligen att det är så gott som alla säger. Ska försöka ta nått som inte är så starkt för jag vet ju inte riktigt hur min mage reagerar på välkryddat nu när jag nyss kommit igång med mat igen. Men men det återstår ju att se =) Ska hur som helst bli mysigt att komma ut lite. Halv sex får jag hämtning. Så nu ska jag lägga mig i ett bad och göra mig fin för kvällens middag. Blir tyvärr inga bilder eftersom min kamera är på reparation.
#1 - - Emma:

Prova korman - jag brukar käka vegetarisk korma & den är inte alls stark! Supergott!

#2 - - kicki:

Gandhi har super god mat men välj nått medium starkt,

tycker jag i alla fall.

Hoppas du får en trevlig kväll.