Blir man nån gång nöjd?

Nu är jag äntligen hemma i min svala och sköna lägenhet. Efter jobbet åkte jag ner på stan och luncha med Linda och sen så träffa jag upp Karinski i mitt hjärtski. Vi satt på uteserveringen och surra. Så länge man sitter still så är det ingen fara och idag har du ju blåst lite så det svalkar. Men så fort man är på benen och går in och ut i affärer så kommer svätten och värmen.

Antingen gnäller man för att det är för kallt, eller så gnäller man då det är för varmt. Aldrig är man riktigt nöjd, det ska alltid finnas nått att klaga på. Varför är det så tro?

#1 - - kicki:

Ja du har rätt, männinskan är aldrig nöjd.Men värmen ska man inte klaga på de är ju så himla skönt. Men dom som jobbar kan få klaga för de kan ju bli riktigt odrägligt på en del arb platser.....

Ha de bra i värmen å njut, de är över fortare än du anar :(