~ Middag + paket ~

Det blir bara bilder nu för min rygg gör så ont så ont. Har hunnit gråta två vändor redan och jag vill bara att nån ska komma och skjuta mig. Skulle behöva min medicin men den har jag i Roberts bil. Här kommer bilderna iaf.















#1 - - Marianne:

Så fint du har gjort och vad det ser gott ut. Ta nu och sköt om dig riktigt och be Robert komma med din medecin, som tack för trevligt sällskap till IKEA

Kram

Malla

#2 - - Anonym:

Tack lilla stumpan för idag! Synd att du blev så eländig efter allt matlagande, typiskt när du ska bjuda din gamla mor på middag o får så himla ont. Allt du hade gjort var jättegott! Har provat spikmattan, jäklar vad varm o prickig o sömnig jag blev! Tusen tack igen, o Ninas tårta var lika god som den såg ut, hälsa henne,puss Mor!

#3 - - Nina:

Hoppas att ni hade det trevligt både igår och på Ikea. Nästa gång vill jag följa med. Kämpa på vännen. Kram kram