Valborg


Nu har jag precis kommit hem från en rolig kväll i Vännäs hemma hos min fina vän Andrea och hennes Daniel. Det har blivit mycket skratt och tokigheter som det alltid blir när man är hemma hos det här paret. Vi grilla och åt en god efterrätt. Ninas bäbis och Dannes Brolle fick busa lite med varandra, Brolle satt i hundgården och Bella sprang runt på utsidan. Inte var hon rädd inte, det är en stor hund i ett litet fodral. Karinski var oxå där och magen hennes växer så det knakar :D Synd att Alle var sjuk och hemma. Nova har vuxit hur mycket som helst sen sista jag såg henne, hon är ju verkligen stora tjejen nu. Det blev ingen brasa i år eftersom lilla Nova ska sova och lilla Bella är för liten, men det gick bra ändå.

Jag har fortfarande ont i hela kroppen sen gårdagens pass på IKSU så nu ska jag krypa till kojs. Hade tänkt ta mig ett bad men jag ser nu vad klockan är och tar mig en snabbdusch istället. Tiger balsam och sen bums i säng. Hoppas ni har haft en bra Valborg och jag önskar er en bra start på Maj månad. Kram kram till er. Jo just det, jag lägger upp lite bilder och jag ber om ursäkt för kvallan, har ej lärt mig mobilen än.

#1 - - magnus:

Dregel dregel, ser mumsigt ut det ar :)