Tacksamhet

Nu har jag funderat en stund på vad jag vill lyfta fram lite extra denna vecka. Det var lite svårt att välja då det har hänt så mycket fint och bra den här veckan så jag hade en del att välja mellan :D Så det om nått är väl tacksamt att man har så mycket bra saker som händer runt mig :D Här kommer mina fem punkter för den här gången.

  • Jag prata nyss med min fina kusin och hon är en av dom jag vill lyfta fram, hon och dom andra underbara människorna som jag har runt mig. Ni som finns vid min sida, ni som ringer och hör hur jag mår och om jag behöver nånting. Ni som visar att ni alltid kommer stå brevid mig när allt runt mig verkar rasa. Det är ni som håller mig uppe på benen, det är ni som är luften jag andas för att kunna leva. Jag älskar min familj och mina vänner så galet mycket, bättre värme, bollplank, stöttepelare, ärlighet, kärlek, öron som lyssnar, axlar att gråta ut hos, munnar som skrattar och ler, armar som kramar, händer som hjälper finns inte.
  • Måndagskvällen med tjejerna på Body Shop är nått som jag verkligen behövde. Pyssla om sig själv, få ansiktsmasker och krämer, bli sminkad och lite bortskämd. Det är verkligen aldrig fel, det behövs :D Så ett stort tack till Nina som ordna denna kväll och det var så kul att få träffa Andrea och kika på lilla magen :D
  • En stor grej som hände i veckan är ju rättegången och jag är så glad att det är över. Jag är tacksam för att allt gick så bra fast det var jobbigt. Det är verkligen ingenting som är roligt och det kände i magen hela dagen. Men som sagt, det gick bra och nu är det gjort :D
  • Fredagen har en given plats här denna vecka. Att man faktiskt har möjligheten att kunna unna sig själv lite roligheter som en möhippa med road trip till Skellefteå och titta på Ladies Night. Underbara brudar, helt otroligt bra underhållning och att jag faktiskt orkade med jobb + en heldag med gänget. Visst hade jag ont och ryggen gjorde sig påmind hela tiden men det gick bra. Tack till Linda W, Emmastina, Åsa, Carro, Sandra R, Sandra N, Linda R och Lillemor för en härlig dag/kväll/natt :D
  • Åh sist har vi gårdagen där jag fick besök av två fina människor som gör mig väldigt glad. Man behöver inte tjoa och tjimma hela tiden utan en lugn lördag är väldigt underskattat. God middag, en god efterrätt och trevligt sällskap, sen blir det som man gör det. Igår hade vi så jäkla kul och det blev verkligen inte som tänkt. Vin Diesel, en fritidsfröken, en kille (ej namngiven än) Gandalf, en by, ett fotbollslag, ett hockeylag, en lekpark, ett palats och lite annat smått och gott. Det säger ju inte er nånting men vi hade iaf kul :D