Vad får ni ut av mig?

Jag vet ju varför jag skriver min blogg, det är ett sätt för mig att få ut sånt som jag kanske inte annars pratar om. Jag får ner mina tankar svart på vitt och kan gå tillbaka och se vad som hände för ett år sen, hur mådde jag då? Hur låg jag till med jobb, rehab och träning? Det här är min dagbok som jag valt att dela med mig av, att få respons från er är en så stor del av varför jag bloggar.

Ofta funderar jag på hur personlig man törs vara, hur mycket av sitt liv ska man dela med sig? Det är nog väldigt olika på hur man är som person men vart går gränsen. Finns det nån sån gräns? Delar jag med mig lite för mycket eller är det alldeles lagomt. Jag vet att många som läser min blogg gör det just för att jag är personlig och delar med mig av livet, det är nått som många kan relatera till. Jag har frågat er förr och jag tänker nu fråga er igen för feedback gör så mycket, det är som bensin till min "skrivar-motor" Jag vill så gärna veta lite om mina läsare, ni vet så mycket om mig men jag vet ingenting om er.

Jag delar med mig mycket och skulle verkligen uppskatta om ni kunde ta er ett par minuter och svara på några frågor då ni ändå är här inne och läser. Jag skulle bli jätteglad om ni kunde göra detta för mig :D Tack på förhand, här kommer några frågor :)

  1. Du som läser, känner vi varandra? Har vi träffats?
  2. Vad är det med min blogg som gör att just du kommer tillbaka och läser den igen?
  3. Vilka typ av inlägg gillar du bäst?
  4. Hur länge har du läst min blogg?

Jag hoppas verkligen att nån av mina läsare tar sig tiden och svara på detta, det skulle hjälpa mig mycket. Nu håller ni på vara så många som läser så jag tycker att ni kan offra några minuter för min skull, eller? Kram kram

#1 - - Emma:

1) Nej, vi har aldrig träffats och känner inte varandra.

2) Det är just som du säger, du är så personlig. Jag känner att jag kan förstå hur du känner. Du är dig själv, inget påklistrat. Sen verkar du vara en supergo tjej som inte ger upp! Önskar att jag någon gång i livet får träffa dig för du verkar vara en helt fantastisk person.

3) Gillar ditt sätt att blanda inlägg. Allt från galna one man band musiker (han är så bra!) till vardagens allvar.

4) Har läst din blogg i någon månad, gissar från juli/augusti.

Kram kram och fortsätt som du gör. Du förgyller min dag!

#2 - - Lisa:

Hej fina du!



Känner dig inte personligen, utan har hamnat här via andras bloggar. Uppskattat ditt sätt att skriva på och tycker att du är lagom personligen. Gillar verkligen fina mattips!! Superbra då man själv har dålig fantasi :)



En liten undran, hur går det m killen du skrivit om. Tänkte att du inte nämnt honom på sistone. Hoppas det går bra!

#3 - - Thomas S:

1: Vi har inte setts, vi har inte träffats, men vi har skrivit varandra!



2: Först var det om din olycka i Thailand, sen din intressematlagning och skriverier. Och så är du rakt på sak vad du tänker, drömmer, och känner runt i ditt liv. Både nära och kära rakt ut. Men ändå hålls det på en fin linje för hur mycket du skriver om som vi människor också lever för.



3. Matlagning och dina äventyr med vänner och vad du har shoppat som vi killar får en lite inblick för kvinnors liv, men också att du kan ge lite råd till kvinnor som de kan sköta om sin kropp.



4: Nog var det i våras som jag upptäckte på vk:s blogg. Och läser 1-2 gånger i veckan. Är det för mycket? :D



Ha det bäst, Lotta!

#4 - - Anita:

Hej Lotta!

1.vi känner inte varandra,har aldrig träffats.

2.Såg din blogg om olyckan i Thailand och började läsa. Du skriver på ett sätt som fångar mig. Det är lätt att leva sig in i ditt liv. Jag känner både din smärta och lycka, ja allt.

3.Tycker att alla inlägg är trevliga att läsa men om jag nu måste välja så är jag nog mest intresserad av hur det går med din rygg och din väg tillbaka.

4.Har nog läst din blogg i ca 1.5 år. Läser nästan varje dag eftersom du är så duktig på att skriva så blir det så mycket att ta igen om jag inte läser varje dag ;)



Ha det bra.

#5 - - Nina:

1. Japp vi känner varandra

2. Blir lite uppdatering så man får veta vad som händer i livet ditt när vi inte ses så ofta längre.

3. Gillar alla inlägg men nu på slutet så tycker jag bäst om dina tacksamhetsinlägg. Tror det är bra för dig att skriva dom.

4. Har läst din blogg så länge du har haft den.



Sen kan du inte vara för ärlig och personlig så länge du inte är rädd för att det du skriver och lägger ut på bloggen hamnar någon annan stans.



Kramen

#6 - - Mia:

1) Ja Lotta vi har träffats ;) På Harrys och mitt jobb.



2) Du delar med dig av allt i en härlig blandning!



3) Tycker om alla dina inlägg, dina mattips är trevliga. Blir alltid så hungrig när jag läser dom och ser dina fina bilder......



4) Hm har läst din blogg länge nu, kan det vara ca 2år....?

Har tyvär inte varit ute och läst den så ofta den senaste tiden pga olika skäl. Men jag hoppas att jag

"kommer tillbaka" snart.....

Sköt om dig goa fina Lotta!

#7 - - Lina:

(1) Nej vi känner inte varandra men jag har sett dig nån gång på stan o även i bussen från mariehem gissar o antar att du bor där för de gör även jag



(2) tycker du verkar vara en riktigt go tjej men fötterna på jorden, din blogg är väldigt intressant där du skriver om allt..tycker du verkar vara en stark tjej.Jag tackar dig för en fin blogg.



(3) gillar igentligen allt roligt me mattips :)



(4) har läst den ett bra tag nu





ha de gott /Lina