Vill ha!!

Escada Magnetism


Modehus/Märke - Escada
Introducerad - 2003
Doftfamilj - Orientalisk
Rekommenderad användning - Casual

Beskrivning - Förförande och varma inslag av ananas, melon, röda bär, iris, basilika, jasmin, sandelträd och vanilj ger en dominant feminin doft som sällan lämnar någon obemärkt.


Escada Taj Sunset är 2011 års limited edition parfym från Escada. Taj Sunset doftar gott av tropiska doftnoter. Taj Sunset är en sensuell parfym som öppnas med en explosion av citrusdoftande blodapelsin och exotisk Alphonso-mango. Det blommiga och fruktiga hjärtat växer fram med blommor, söt primula och hallon. Taj Sunset avrundas i basnoter av kokosmjölk, mysk och sandelträ.
#1 - - Anonym:

#2 - - Monica Lindgren:

Hej där!



Escada magnetism är min favorit, har jättesvårt att byta.

För många år sedan när jag åkte till Turkiet så var det en flygvärdinna som luktade sååå gott varje gång hon gick förbi oss, så jag tog tillslut mod till mig och fråga vad hon hade för parfym som doftade så gott. Det var då jag köpte denna och älskar den.



Sköt om dig !



Kram monk@n