Grattis till.......

Jag har fått hjälp att dra vinnarna i denna tävling, det får jag ALLTID. Alla kan vara med och tävla, även släkt och nära vänner eftersom jag inte kan påverka vem som vinner. Ni som skrivit ett julklappsrim för denna bank-anka har fått sitt namn på två lappar och ni andra på en. Sen lägger vi lapparna i skål och nån av mina vänner får dra en och i detta fall två lappar. Här kommer dom två som vunnit i denna tävling, ett stort grattis till er.




Eftersom jag har 2 så är chansen god att just du vinner den. Det jag vill att du ska göra är att skriva namn, ålder, stad och varför ni fastna för min blogg. För att ha ytterligare en större chans till vinst så får ni gärna komma på ett julklappsrim och denna söta bank-anka som jag kallar den, tror den heter massageanka.




1. Ellinor Olsson
2. 28 år
3. Vindeln
4. För att jag gillar din blogg och jag gillar dig. Jag finner inspiration i både mat och rygghistorierna som du skriver.
5. När din rygg ger dig stryk. Ta då fram denna pryl. En riktig darwin duck du nu fått, som bankar bort det onda tills det flyr.


Moster Åsa
Jag vill oxå vinna en bank-anka, har superont i mitt vänstra axelparti efter ett klumpedunsigt fall, snubblade över en garderobsdörr och snabbt som blixten kraschade jag mot köksbordet och en köksstol som nästan halshögg mig. Är ju dessutom bank-Åsa så det passar extra bra. Hoppas på turen :) Kram och hoppas finis-katten snart mår bättre.



Till er som vunnit så får ni gärna skriva er adress i min mail [email protected] så skickar jag den till er. Moster Åsa du kan ju få din nästa gång vi ses, vill du ha den på en gång så kan jag skicka den eller så får vi försöka träffas inom kort.

Grattis grattis till er