Det kliar i fingrarna

Jag loggar in varje dag och börjar skriva ett inlägg men det blir aldrig klart. Jag har så mycket att berätta men jag får inget ner på svart och vitt. Det är mycket som händer men samtidigt är det mycket som fortfarande är osäkert. Jag har fortfarande inte fått nå svar på FKs utredning, vi vet ingenting om vem, vilka, när, var och hur som ska varslas på jobbet.

Jag har haft riktigt dåligt blodvärde på slutet och håller på kollas om det, vet ej vad det kan vara än. Har gjort lite olika prover och ska testa en medicin nu i hopp om att det blir bättre. Järntabletter och c-vitamin är kuren för mig just nu.

Annars umgås jag mest med nära och kära för att få upp orken i kropp och själ. Det har varit mycket kalas, middagar, fester och annat skoj. Mer av den varan kommer det att bli framöver. Förhoppningsvis så kommer energin för bloggen tillbaka inom kort så ni får följa med i allt kul som händer och förhoppningsvis har jag fått svar på alla mina frågor så jag kan lägga oron åt sidan. Lägga energin på annat välbehövligt som min hälsa, träning, och få till en fungerande vardag.

Hoppas vi hörs imom kort mina fina läsare, jag saknar er.