Julfesten 2012

Det var en liten med tapper skara på årets julfest. Det var många som jag trodde skulle komma som inte gjorde det, riktigt tråkigt. Hade laddat upp med ostar, röror och annat gott för en hel hög, men trots tappra försök från folket på plats så blev det ändå en massa över. Men jag är iaf superglad att dom som kom kom :D Åh jag är jätteglad att Linda och barnen var här, vilken kärlek man får av dom. Det blev en massa glöggdrickande, gott snax, julklappar, julmusik, surr om allt mellan himmel och jord, knäckande av rygg (inte min), skoj och en massa mys. Här nedan kommer liten bilder från kvällen och ser ni vem som slockna först?
 
 
 
 
#1 - - Ida Tallhed:

ååååh vilka oerhört snygga ugglor! <3

din "julgran" påminner mig om när jag var liten och tyckte så synd om min moster som inte hade en julgran (jag som var liten fattade ju inte att hon helt enkelt inte ville ha nån) så jag gick hem till oss, plockade ner en av glitterremsorna och ca 10 julgranskulor och gick hem till moster (vi bodde grannar). Jag bad henne stänga in sig i sovrummet och sen gick jag och klädde två av hennes blommor i fönsterrutan och tog en sax och delade upp glitterremsan på två.. sen fick hon komma ut.

"åååhh, va fint du gjort gumman! tack så mycket". nu på efterhand så vet jag om att hennes förtjusning över konstverket kanske inte var så extrem mot för vad hon då lossades för att göra mig glad. hahaha..

hela julen igenom plågade hon sig själv med detta ;)

Svar: Ja dom är så söta :D Jag har en pappa, en mamma och fem små ugglebarn :D
Lotta