Grattat mamma

 
 
 
Idag har vi varit hemma i byn och grattat mamma som fyller år idag. Hela tjocka släkten var där och det blev mycket skratt och gott att äta. När släkten åkt så följde vi med pappa ute på sjön en sväng, gud så jag älskar att åka båt. Efter ett par timmars vila så vart det dax för middag och då bjöds det på tacos, riktigt smarrigt. Nu är vi hemma och jag väntar på en tjej som ska komma och köpa en klänning av mig och en tjej som ska köpa en tavla. Sen blir det bums i säng så jag orkar med morgondagen då aftonbladet kommer hit och fotar. Tack mamma och pappa för idag
 
 
 
 
#1 - - Lisa:

Åh va maten såg smaskig ut!!! Vad är det för nåt?

Läst din blogg idag för första gången. Vilken jäkla otäck grej du har varit med om!!!! Läskigt värre!! Själv hade jag korsett under tonåren pga. min skolios och tyckte det var skitjobbigt men där ligger man i lä...

Kämpa på!! Du verkar vara tuff!!

Svar: Det är ugnsomelett med kantarellstuvning, dubbelmarinerad fläskfilé, mammas senapspotatissallad
Lotta