Hög hård säng

Det är vad jag har och nu när jag har en inflammation i bäckenet så gör det skitont att ligga i en hård säng. Annars är den kanon för min dåliga rygg, men just nu är det bara en pina att ligga i den. När jag fick mina försäkringspengar så köpte jag mig en dyrgrip till säng. Jag köpte en ställbar säng med extra fast madrass som dessutom var indelad i zoner för bästa möjliga komfort för min rygg. Jag köpte även extra höga medar så jag skulle få så hög säng som möjligt, det blir lättare att ta sig ur den då. Extra lång fick den bli oxå så jag har en dubbelsäng som är 2 st 90X210. Det är det bästa köp jag nånsin gjort och dom flesta som sovit i den säger att den är kanon. Visst kan det kan vara lite väl hård för en ovan men man vänjer sig.
 
 
Igår när jag var hemma i byn så tog jag med mig min madrass som jag har där. Jag köpte den madrassen av en vän till familjen vars fru hade MS och då behövde en tjock och bra madrass, Den har fått vara där ute så jag ligger bra när jag är och hälsar på men nu behövde jag den här hemma istället. Jag la den ovanpå min madrass och bäddmadrass och gösses så skönt det blev, men dock på tok för högt. Så nu har vi dragit över min bäddmadrass på Andrés sida så han kör dubbelt och jag har bara den nya madrassen. Det vart mycket bättre och våra sidor är nu nästan jämnhöga och 80 cm känns bättre än 105 cm, lite lättare att ta sig i då man slipper klättra :D Hoppas nu att jag får sova bättre och att inflammationen i bäckenet får läka.