Mediciner och drömmar

Nu när jag går på så starka mediciner så blir mina drömmar bara konstigare och konstigare. I natt har jag drömt flera olika drömmar och jag ska se om jag kommer ihåg lite av varje så ska ni få läsa vad som snurrar i huvudet på mig om nätterna.
 
Första drömmen så var jag och kusin Madde utomlands och skulle snorkla. Vi hamna i ett jättestort mörkt akvarium som såg ut som ett akvarium inuti, men från ovan såg det ut som vilken simhall som helst. Drömmen började med att jag och ett par andra tjejer tävlade om vem som kunde simma under ytan längst. Jag har alltid varit ett vattendjur så det var inge problem att simma två längder under vattnet.
Sen dök vi ner för att snorkla runt bland alla fiskar och där nere fanns det en jättestor knölval som simmade runt. Man kunde få åka med om man var snäll och det var ju jag :D Så där åkte jag runt på valen och lite nu och då gick han upp till ytan för att hämta luft. När vi var upp en gång ropade en kvinna att Willy var borta, ni vet Willy som är med i Bygglov. Vi det här laget så var dom säkra på att han var död så nu skulle han letas på botten och jag var den som fick ta valen och dyka ner. Jag fick hjälp av en kollega som satt bakom mig på valens rygg och vi svepte längs botten men vi hittade honom inte och sen vaknade jag upp

 
Andra drömmen handla om mig och mitt kompisgäng. Vi skulle iväg på en nattklubb och vi åkte i två supersnygga bilar och innan jag visste ordet av det så hade några dragit fram 1 kg kokain och är det nått jag verkligen hatar så är det knark. Jag visste inte vad jag skulle göra men tillslut skicka jag ett sms till polisen. Dom stod och vänta på oss när vi kom fram och haffade fyra av oss. En av vännerna titta på mig och det kändes som om han förstod att det var jag som avslöjat dom. Resten av drömmen spenderade jag på flykt från mina vänner som ville hämnas. Jag hade två andra med mig som även dom hade skickat sms till polisen så jag var inte ensam, men fy va rädda vi var.

 
Tredje drömmen så spelade jag hockey och jag spelade för ett Lyckselelag i Björnligancupen. Jag var totalt värdelös på hockey men vägrade ge upp och på planen hade jag en målvakt och en liten kille från Indien som var ännu sämre än jag. Vi mötte ett lag som hade en målis och en utespelar som var hur grym som helst, han var proffs i NHL. Denna dröm gick mest ut på att vi stappla runt på isen och just innan jag vakna till så gjorde jag ett snyggt mål med backhand :D

 
Sista drömmen var jag en karl, jag var Jason Priestley (Brandon i Beverly hills) och jag körde runt i en babyblå mustang. Med mig hade jag Ashton Kutcher och ena stunden var vi på mitt gym här på Tenton och andra stunden körde vi längs vägarna i Miami. Vi skulle vara med i nån tävling och sparng och letade saker och mitt i allt tappade jag bort honom. Jag sprang längs en lite skogsstig och visste inte vart jag var på väg. Tillslut kom jag fram till en gammal byggnad som jag gick in i och där fanns ännu en lång skogsstig som jag flöjde och efter en stund kom jag fram till en brygga. Det var en lång brygga och jag gick och gick och när jag kom fram så var jag på en av dom vackraste ställena jag nånsin varit på. Det var en dubbelström i vattnet som gjorde virvlar som liknade ett hjärta när dom krockade med varandra. Där mitt ute i vattnet var Ashton och jag dök i efter honom, vi simmade och simmade och sen vaknade jag.

 
KAN NÅN SNÄLLA TALA OM VAD DETTA BETYDER. HÅLLER JAG PÅ BLI HELT KNÄPP HELLER? DESSA DRÖMMAR BLIR VARA VÄRRE OCH VÄRRE......
 
#1 - - Anna:

Roliga drömmar! Vem som helst skulle väl drömma om att få simma med Ashton i vatten med strömmar av hjärtan..?!
Förstår din frustration. Jobbigt med så osammanhängande drömmar med så många olika sorts människor i. O fantastiskt vad mycket du kommer ihåg av dem? Har du alltid gjort det eller kommer det oxå av medicinerna?

Svar: Jag har alltid kommit ihåg min drömmar
Lotta