Värme till en frusen själ

Jag är så jäkla frusen av mig och är nästan alltid kall. Ländryggen är det som jag fryser mest om och det som jag måste hålla varmt, värken blir så mycket värre när jag är kall. Fötterna är oxå jobbigt kalla, dom är som nå isbitar trots sockar och tjocksockar. Detta har kommit efter det att jag gjorde illa mig och det är väl kanske ganska naturligt när man har nerv och muskelskador. Denna höst/vinter/vår har jag gett mig fan på att inte frysa så jag har köpt en ryggvärmare i angoraull, den är så grymt skön. Sen har jag beställt en ny vetekudde till nacken, ryggen och magen vid mensvärk. Har även beställt tofflor som man kan slänga in i micron, längtar som en tok efter dom. När jag ändå var i beställartagen så klickade jag hem ett mjukisdjur för barn som man kan värma i micron, den ska jag ge till en nära vän som snart ska bli pappa. Här nedan kommer bilder på det jag köpt.
 
#1 - - Barbro:

Måste bara få tipsa dig om en kvinna i Umeå som stickar tossor i lovikka som är väldigt varma är själv reumatiker och alltid kall om mina fötter hon har haft en annons på Fbs köp o sälj tror jag det var.Lycka till.