Vraket Lotta

Det här har varit den värsta natten på länge, fy fasiken va trött jag är. I natt har jag bara legat och vridit och vänt på mig. Stirrat på klockan och bara önskat att nån kom och klubba mig så jag fick sova. När jag vände mig sista gången och kände att nu hitta jag en bra liggställning, jag var trött och kände sömnen komma så ringde väckarn.
 
Jag klev upp och skulle göra mig i ordning, fick stå och hålla i mig i handfatet för allt bara snurra. Jag hade ishiasvärk, ländryggsvärk, huvudvärk och snurrig som få så jag skickade iväg ett sms till min kollega och sa att jag blir hemma idag. Jag gick och la mig igen och vid nio nån gång så tror jag att jag somnade.
 
Vaknade dock vid 10 igen med tårar i ögonen, hjärtat i halsgropen och en rädsla som slet i varenda fiber i kroppen. Jag drömde att jag var på jobbet och vi vart attackerad av elakingar med knivar, svärd, yxor, motorsågar, vedklyvar och annat som kan göra en riktigt illa. Det vart världens blodbad och alla mina kollegor blev slaktade, det var bara köttslamsor överallt. Jag och några kollegor hade gömt oss i vilorummet där det fanns två våningsängar och jag låg under täcket i ena på den nedre delen. Där vart jag knivmördad av en man som låg under min säng och stack kniven genom madrassen.
 
När jag var mellan sömn och vaken så tyckte jag mig höra en röst, jag var då osäker på om det var i drömmen eller om nån faktiskt var här. Jag vakna till och var så himla rädd, jag tordes inte kliva ur sängen för jag trodde det var nån som låg där under. Jag hörde ett nytt ljud och tittade mig omkring (nu är jag vaken) och katterna fräste, fy fan va rädd jag var. Tillslut såg jag att katterna bus/bråkade med varandra, pulsen börja gå ner och jag smög ut i köket och tittade mig omkring. Jag gick ut på balkongen och tog mig några kalla friska andetag och sen smög jag in i sovrummet igen. Det var ingen under sängen och jag kröp ner under täcket igen. Sen dess har jag haft en olustig känsla i kroppen och denna natt hamnar i topp 5 bland dom värsta.
 
Fy fy fy, inge mer sånna här nätter tack.