Sjukt mycket just nu

Min helg har varit jättebra, en sån där underbart spontan helg. Vi sa att vi inte skulle göra nånting och hade därför ingenting planerat heller. På fredag for vi på bio med bästa Elin, vi såg The Heat. En helt sjukt rolig film och jag skrattade mest hela tiden. Ni som sett Bridesmaides och bara älskade karaktären som Melissa McCarthy (den runda tjejen) spelade så kommer ni ÄLSKA denna film. Gå och se den!
 
Igår for vi på coop och skulle handla lite mat, där mitt bland blommorna mötte vi Maria. Vi har inte setts på hela sommaren och hux flux hade vi bestämt oss för att grilla tillsammans, vi bestämde en tid och skilldes åt. Väl hemma började jag fixa med maten då telefonen ringde, det var Karin som var sugen på kaffe. Sagt och gjort så var kaffet på plattan och hon och Jack var på väg. Mycket surr och bus blev det och de var så roligt att umgås med dom, eller jag och Karin umgicks medans André busa med Jack. Maria joina oss en stund innan Karin for hem och vi började grilla. Karré, filé, champinjoner, lök, kryddkorv, majskolv, sparris, baconlindad hallomi och en massa annat gott stoppade vi i oss. En trevligt kväll med trevligt sällskap som slutade vid midnatt, hur härligt som helst.
 
Idag vid nio får jag ett sms från min vän Nina som ville ses, självklart var jag på. Så det blev både lunch och parkhäng ett par timmar, hur härligt som helst. Så för att vara en helg utan planer har vi gjort en hel del.
 
Det är ganska mycket och jag har många bollar i luften just nu så bloggen hamnar på sniskan lite, men jag kommer hit så fort jag hinner. Ha det bäst alla underbara
#1 - - Anonym:

Hej, vem har gjort din design? Gillar det enkla, diskreta och neutrala. Dock så funkar inte designen på en mobil. Via surfplatta och dator går det. Men via mobil försvinner menyn och halva headern m.m

Och när man ska trycka på dropdown menyn (även via platta) så hoppar man uppmpå sidan 7ch måste skrolla ner igen gör att trycka på ett alternativ i droplistan.

#2 - - Anonym:

Hej, vem har gjort din design? Gillar det enkla, diskreta och neutrala. Dock så funkar inte designen på en mobil. Via surfplatta och dator går det. Men via mobil försvinner menyn och halva headern m.m

Och när man ska trycka på dropdown menyn (även via platta) så hoppar man uppmpå sidan 7ch måste skrolla ner igen gör att trycka på ett alternativ i droplistan.