Hos Emma i Tibro

Vi lämnade Oslo och rattade vidare och första stoppet blev Köpmannebro, Dalsland. Där stannde vi till för lunch hos bästa Kerstin och Jennie, nästa gång måste vi stanna länge. Det är så länge sen vi träffades och så mycket som har hänt men jag är jätteglad att vi fick ett par timmar tillsammans. Vi rullade sen vidare mot Trollhättan och det obligatoriska besöket på ett köpcenter där. Lite shopping och sen vidare mot Tibro och min älskade Emma. En tripp till Karlsborgs fästning, middag på Idas brygga vid Göta kanal och en massa mys och surr blev det. Vi fick även träffa en helt fantastisk människa vid namn Sam Aalto (googla honom), han är en 7-barnspappa som jobbar som lärare och har en egen tatueringsstudio. Vi satt en hel kväll hos honom då Emma skulle fylla i sin gadd och jag vart helt förtrollad av denna människa. Det är inte ofta man träffar människor som kan göra sånt stort intryck på sån kort tid.
 
Älskade Emma är en frisk fläkt i mitt liv och jag har saknat henne så. Jag är jätteglad att vi fick spendera lite tid med dig och att vi ses fick ses en gång till denna sommar (mer om det sen) gjorde ju inte saken sämre.
 
 
 
Älskar dig Emma
#1 - - Anonym:

Älskar dig med. :-*