Trött och frusen

2 dagar kvar innan vi blir långledig och det ska bli så jävla skönt. Jag är trött och frusen och jag hoppas att skiten jag har i kroppen antingen försvinner helt eller bryter ut ordentligt.

Idag har jag jobbat och sen åkte vi ner på stan för att göra bort lite ärenden. Nina ringde och frågade om vi skulle käka middag tillsammans och det var ju klart att vi ville det. Nu är vi hemma och jag ligger under täcket och har världens hurv. 

Imorgon är det julbord på jobbet och sen blir det fika på stan med brudarna och kvällen avslutas med träning och en varm bastu.

Fredag jobbar vi sista dagen för det här året och vi ska även på trippeldejt och bio. Jag längtar som en tok efter nästan tre veckors semester och vi ska bara slappa och ta det lugnt för när detta år är över så börjar en ny tid i vårt liv. Det ska packas och fixas inför den stora flytten och det är mycket på vår att-göra-lista.

Ha det bra så hörs vi inom kort