Det är mycket som händer nu

Varje kväll tänker jag att det är dags att börja blogga igen, men det blir aldrig av. Jag jobbar heltid fast min kropp bara klarar 75% så när jag kommer hem är jag helt död. Väl hemma ska det lagas mat och fixas med andra vardagssysslor. Vi tränar 3-4 kvällar i veckan och däremellan vill man ju hinna umgås med vännerna oxå. Det blir mycket middagar med vänner, kvällsfikan och andra mysiga aktiviteter. Vi håller oss sysselsatta så det finns inte så mycket tid eller ork över till annat.
 
Vi har fullt upp med vår nya familjemedlem som nu är 5 månader och helt hopplös, han jagar livet ur våra kattflickor och uppför sig som en trotsig, dryg tonåring. Vi söker större bostad för fullt men har inte hittat drömhuset än, jag hoppas att det inte dröjer allt för länge. Det är väldigt roligt att gå på visningar för man lär sig så mycket om hur man vill och inte vill ha det i sitt framtida hem.
 
Jag planerar för min julfest, för julen och nyår. Vi har ett smarrigt julbord inbokat och efter årsskiftet har vi en show som vi ska gå och se, det har även börjats fixas med min bästa vän Ninas bröllop. Jag har börjat sticka och varje lunch får jag hjälp av damerna i gruppen och hittills har jag fått ihop två grytlappar, babyvantar och snart är jag klar med min första tjocksocka. Hälsteget är fan ingen lek, hur ska jag nånsin kunna lära mig det utan att ha Nabben och Therese vid min sida. Hemma håller jag på med en babyfilt och en halsduk, det är så avkopplande att sticka och jag tycker att det är en rolig grej att lära sig.
 
Jag ska försöka vara inne här lite oftare för jag ser ju att jag fortfarande har läsare som är inne och kikar om det kommit något nytt. Ha det bäst tills nästa gång vi hörs
 
 
Spökkväll på simhallen
 
 
Myskväll med Nina
 
 
Hälsade på farmor och farfar
 
 
Gomiddag hos mamma och pappa
 
 
Shopping med Slavi och Olga från "ryska bussen"
 
 
Vår lillkille
 
 
Kompisarna
 
 
Igår var Elin hos oss på middag