#1 - - Vickan:

Alltså va avis jag blir! trillade in här nyss vet inte hur, men eran trädgård måste du vara spänd på att se i full blom i sommar :) Jag blev det iallafall ! Du undrade i ett lite tidigare inlägg om innelatter som blir utekatter, jag hade en perser som innekatt och hon trivdes aldrig riktigt ute, hon smet ut nångång och satt under en gran 5 meter frå ytterdörren . hade henne lite i koppel men hon trivdes mest inne. En gång trodde jag hon försvunnit för gott, men efter 48 timmar kom hon fram( hade smygit in under vårat hus med gammal krypgrund så den labyrinten var svår för henne att hitta ut ifrån. det första hon gjorde var att springa till sin kattlåda, stackarn hade hållt sej hela tiden! Så mitt tips är att ni provar försiktigt kanske med sele i början och bara korta stunder, men låt kissarna bli vana inne i nya huset först kanske? Kommer spara din blogg så jag får se hur trädgården ser ut i sommar :) ha de gott! // Vickan