Störst av allt är kärleken

Igår efter tolvslaget gick vi ut för att kolla om Elins grannar skulle skjuta iväg några raketer, André är ju så löjligt förtjust i sånt. Vi såg någon men det var för långt bort och dålig sikt så jag tänkte att jaha då var detta nyår över. Då går André iväg och hämtar en rund klump som han kommer bärande på. Han har i smyg köpt fyrverkerier som han ivrigt springer iväg för att tutta på, jättevackert var det och jag filmade det hela med kameran. När det var över så springer han iväg igen och jag trodde att han var tvungen att gå på muggen eller liknande men han kommer lika snabbt tillbaka. I handen denna gång har han en stor fin bukett och en liten ask med två ringar. Jag älskar denna pöjk så mycket och jag är så lycklig.
 
Vilket perfekt sätt att avsluta ett underbart år och börja ett nytt spännande kapitel i vårt liv. 2015 kommer att bli det bästa året
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - ellinorwo :

Grattis till förlovningen! Så himla skoj!

#2 - - Anonym:

Men åååå så himla rätt. You go Andre!:-D

#3 - - Anonym:

Men åååå så himla rätt. You go Andre!:-D