Underbara värme

När man fryser mest hela tiden det det ser ut så här utomhus (bild tagen förra veckan)
 
 
Så är det underbart med värmande saker och här tänkte jag nu tipsa om mina favoriter.
 
 
Första är ett par värmestrumpor, heat holders från Clas Ohlson. Dom är varma och jättesköna, jag har på mig mina när jag storsar runt hemma och på natten när jag ska sova. Mina fick jag i julklapp på min årliga julfest.
 
 
Om man har möjlighet så skaffar man sig lurviga, keliga och mjuka fyrbenta element som alltid ställer upp och värmer. Vi tycker alla om kakelugnen
 
 
På Fahlgrens i Nordmaling finns det en jätteskön filt som är perfekt för oss som är lite längre (jag är 182 cm). Vanliga filtar täcker ju oftast överdelen eller underdelen av kroppen om man inte har två och skarvar. Denna filt räcker till gott och väl eftersom den är 150X200.
 
 
Vi har även unnat oss lyxen att boka en resa till sol och värme om en månad, och som vi längtar. Hela kroppen skriker efter värme och solljus så det ska bli helt fantasktiskt att få komma iväg. Det är nu 3 år sen vi var iväg någonstans och mycket har hänt på dom 3 åren som har gått före lyxen att resa. 
 
 
I eftermiddag kommer två av mina favoritmänniskor och vi ska äta en god middag och sen ska vi basta. I bastun blir det lite bubbel, ansiktsmask och hårinpackning, kanske ett fotbad. Vardagslyx när den är som bäst. Vi avslutar med en stor kopp te och lite surr framför kakelugnen.
 
Bäst av allt är ändå kärleken, han värmer lika mycket på utsidan som insidan