~ Jag är mätt ~

Jag är så mätt så mätt. Har nyss kommit hem från en mysig middag med familjen. God mat som tusan var det. Sitter här med korsetten på och gruvar för att ta av mig den. Korsetten håller just nu maten i magen på plats och skulle jag ta av mig den så skulle allt sjunka ner som en sten i kistan. Pratar med Karin på msn och hon är så sugen på chirre, dirre och snarra som hon så fint kallar det. Blotta tanken gör mig spyfärdig. Jag har mat hela vägen upp och jag skulle inte få ner nått mer. Ikväll blir det att glo på tv och sippa lite på en ramlösa blåbär. Nej om man kanske skulle krångla av sig stövlarna och ta av sig korsetten!? Lägga sig på sängen och jäsa lite. Tack mamma och pappa för ikväll. Älskar er så mycket.... Puss puss på er. Nu ska jag följa med Karin via tele på OKQ8! Bye bye
#1 - - kicki:

Låter som om du är i "paltkoma" men de går över de är sånt man får leva med när man är proppmätt.