Pratat med Thailand

Jag har precis pratat lite med min underbara "syster" Noy och vi har surrat lite om hur kul det ska bli att ses igen. Hon skulle ringa Tummen imorrn och fixa hennes e-mail och får jag tag på Tummen så får jag tag på Sam. Mr.Off kommer jag nog inte kunna få tag på då han har slutat på resorten som vi bodde på. Skulle vara kul att träffa Pong och Sam oxå, vi får väl se hur det hela slutar.

Jag vet då att dom saknar mig lika mycket som jag saknar dom. Jag längtar som en tok tills jag får komma ner och krama om dom. Ska bli roligt att få presentera Nina för alla, hon har ju sett dom på bild och hört så mycket om alla så det ska bli kul att hon får träffa dom i verkligheten.


Ton, Pop och min "bror" Sam


Pong


Söta Wah och Noy


Pop, Noy, Wah och Ton efter en kväll på en thailändsk marknad


Wah och jag på berget när vi skulle kika på solnedgången


Noy och Wah




Mr. off, Tummen och Noy mina söta "systrar" dom säger att jag är deras lillasyster 
och här hälsade dom på mig dagen efter operationen

Tummen, jag och Kai på sjukhuset

#1 - - Nina:

Jag längtar jag med! Ska bli skönt att pipa iväg när det börjar bli som kallast.