Tacksamhet

Nu är det söndag igen och tiden går lika fort som vanligt. Idag har jag inte tänkt ta upp fem punkter som jag brukar göra i vanliga fall, det blir bara en. En STOR och VIKTIG punkt! Barn...... Finns det nått bättre än ungar? Jag har denna dag fått så mycket energi av dessa underbara varelser trots att jag är helt slutkörd. Tänk att jag ska få ha dom tills på fredag, glädjen är enorm. Ett leende från Maja eller Emelee räcker för att värma själen.

Barn är dom ärligaste varelser som finns och när Emelee håller min hand och säger att hon älskar mig så blir jag så rörd att tårarna nästan kommer. Tänk att dessa barn blivit så stora när dom fortfarande är små bäbisar för mig. Dom pratar hela tiden om allt och inget, dom klarar allt själv, dom ser till att jag tar det lugnt. Maja ville att vi skulle springa en bit och då stanna Emelee upp och sa åt sin syster att det skulle vi inte alls göra för det är minsan inte bra för Lottas rygg. 5 år gammal och är så förstående när det kommer till min skada. Jag har sån tur som har dessa fina flickor i mitt liv och Linda (deras mamma) har gjort en fin fint jobb med dom. Tack Linda för att jag får låna dom, det är jag verkligen tacksam för.