Slut men otroligt glad

 
 
 
Fy fasiken va slut jag är efter dagens träning med min UNDERBARA sjukgymnast Anders Bergström. Jag har nu med hjälp av honom fått ett helt nytt spännande träningsprogram och jag känner mig hur glad som helst. Jag har ont i dom flesta musklerna i kroppen just nu och värre kommer det bli men detta tyder ju på att den nya träningen tagit på ställen den inte gjort tidigare.
 
Jag känner nu hur peppen inom mig har kommit igång och nu känns det spännande och roligt att träna igen. Jag tror verkligen på denna typ av träning (ska visa senare vad vi gör) och detta kommer hjälpa både rygg och vikten. Jag längtar redan tills nästa gång och ännu mer tills dom öppnar upp den nya avdelningen på Tenton som vi fick tjuvträna lite i idag. Fotografen från VK var med från början och jag hoppas han fick nån bra bild. Nu ska jag äta nånting och sen slappa resten av kvällen.