Minisemester på torsdag

Japp tidigt på torsdag åker vi ner till Sundsvall för en minisemester. På vägen dit ska vi hinna med Strömsknallen och Dollarstore, sen blir det IKEA innan vi checkar in på hotellet. Vi ska vara där tills på söndag eftermiddag och det är en hel del vi tänkt göra.

IKEA, Birsta, Centrum, Bryan Adams, Kent, Magnus Uggla, Tomas Ledin, Melissa Horn, 7 Kryddor, Stekhuset, Spa och en massa mys. Jag har precis gjort klart min inköpslista men jag känner mig själv och det lär ju bli en hel del annat som kommer följa med hem.

Det ska bli så rackarns skönt att komma bort en stund, byta miljö, se en annan stad, bo på hotell och bara ha det bra. Lillebror ska bo här och ta hand om lägenheten och katterna. När jag kommer hem på söndag så kommer kidsen hit, jag ska ha dom tills på onsdagkväll och på torsdag börjar jag jobba igen. Så nu blir det slutspurten innan man ska tillbaka in i vardagen och verkligheten igen.