Slö, slapp och likgiltig

Som ni kanske märkt så finns inte orken för bloggen riktigt och det beror väl på att jag är så jäkla trött. Tror att allt som händer på jobbet just nu tar ut sin rätt för jag är helt nollad, huvudet känns som en tung deg bara och jag får inte mycket gjort. Har ägnat hela kvällen åt nya designer till bloggen för jag är inte riktigt nöjd med den jag har. Men när huvudet inte funkar så blir ingenting bra och det slutade som ni ser med den gamla designen.

Idag har vi städat och bara njutit av en ledig dag, vi käkade tacos och ligger nu och glor på tv. Imorrn ska vi gå och träna och kanske blir en prommis oxå. Jag hoppas att orken snart kommer tillbaka och ni märker väl ner inläggen börjar bli bättre och det inte bara blir massa ordbajseri.

Ha en underbar helg mina vänner