Vad har jag gjort?

Igår när jag vakna så hade jag riktigt ont i min högra fot, jag kunde gå men med en hälta. Jag har en ond prick som smärtar som tusan på utsidan foten, snett nedanför fotknölen. Trycker jag på den så skriker jag nästan rakt ut, jäkla skitfot. Jag förstår inte riktigt vart det kommer ifrån, har aldrig haft så förr och jag har inte klivit snett eller liknande. Igår tejpade jag foten ordentligt med kinesiotejp och det blev genast lättare att stå och gå när jag fick lite stabilitet.
 
Nu på morgonen när jag vaknade så kunde jag knappt stå på den och den var svullen, jag försökte gå runt lite för att få igång den men det gick inte. Jag peta i mig en alvedon och en ipren innan jag bäddade ner mig med foten i högläge. Så har jag legat i flera timmar och nu känns det mycket bättre. Jag vet inte om det är medicinen, högläget, vilan, tejpen eller strömmen som jag kört på forten som lättat på värken. Hoppas det håller i sig så jag slipper värken och hoppas runt på ett ben :D