Sjuklingen

Huvudet värker, halsen ömmar, ögonen rinner och kroppen smärtar. Jag ligger nerbäddad med datorn i knät och skärmens ljusstyrka på det lägsta som går för jag är så ljuskänslig när jag har feber, tvn funkar inte. Jag har sovit mest hela dagen och när jag har varit vaken har jag försökt göra lite nytta, sånt som går och göra liggandes. Räkningar, spellista till julfesten, skrivit alla julkort och satt på frimärken så det är bara att posta dom när det är dax. Jag har även slagit in dom sista julklapparna så nu är ALLA klar och det fortfarande november, inte illa pinkat.

Jag har dessutom gjort en 7-dagarssallad med hjälp av matberedare (vilken otroligt bra pryl att ha). André kommer med middag senare så jag får vila så mycket som möjligt. Att vara sjuk nu är bättre än för ett par månader sen för nu har jag ju nån som pysslar om mig. Nä nu ska jag sova en stund till innan han kommer förbi, ha det bäst mina vänner.