~ Halvårsdagen ~

Nu har klockan slagit över och det är ny dag, 5 Augusti.
Vet ni vad det är för speciellt med denna dag?
Jo det är 6 månader sen som jag bröt ryggen!
Förstår ni hur fort tiden har gått, känns som om det var igår
som jag låg på sjukhus i Thailand.
Ska uppdatera mer imorrn när jag är piggare om dagens läge.


Bilden på ryggen före operation


Bilden efter operationen


Här får jag morfin av min söta sjuksköterska, se va lycklig jag blir =)


Här kollas temp och blodtryck


Några timmar efter operationen


Mitt 25 cm långa ärr


Här plockar kirurgen bort stygnen


Jag i min fina störtbåge, eller ja min stödram
#1 - - Maria:

oj va läskigt, detta får jag läsa mer om i din blogg när tiden finns. hur mår du nu ?

#2 - - Gratistrix:

Hej ehj, tänkte tipsa om gratistrix. Är du tävlingssugen kan du alltid kika där för att hitta någon tävling som passar dig. Jag uppdaterar hela tiden eftersom jag har tillgång till datorn dagligen.



Du får också tipsa mig om tävlingar. Skicka bara en kommentar.



http://gratistrix.blogg.se