~ 1000 saker att göra ~

Det känns hela tiden som om jag har tusen saker att göra. Jag vet inte riktigt vad det skulle vara det bara känns så. Det finns för mycket att göra och på tok för lite tid.

Imorrn går jag från att arbetsträna 25 % till att jobba 25 % och det ska blir riktigt skönt att få ta det klivet. Skönt för framstegen jag gör och skönt för plånkan.

Imorrn har jag oxå vattengympa direkt efter jobbet. Ska bli skönt att fara och simma lite och sitta i värmen i bastun. Vart ju ingen gympa förra veckan så nu är det nya tag som gäller.

Har en hel el ärenden och telefonsamtal att göra och ringa imorrn. Full rulle hela tiden. Skulle vara så skönt att få åka iväg till värmen ett tag. Hitta en sista minuten till Thailand för 5190:- Hur bra lät inte det då?? Hade ryggen bara varit lite bättre så hade jag inte tvekat en sekund.

Nu ska jag ta och lägga mig i ett varmt bad. Tror att det håller på vara klart nu. Jag ska bara he igång lite skön och lugn musik, leta fram nått och läsa sen så kliver jag i plurret.

Hoppas att alla har haft en härlig helg och en skön söndag.