~ Med hopp om livet ~

Det känns verkligen som att jag har fått en nytändning i livet. Jag har mer energi, jag är gladare, lättare och mer hoppfull om ett normalt och lättsamt liv. Allt detta efter mitt möte i torsdags. Jag ser allt på ett helt nytt sätt. Jag känner glädje för saker gör jag. Mina arbetskamrater ser skillnad i mitt ansikte, dom ser en gladare Lotta. Mamma hör det på rösten när vi pratar på telefon. Jag känner mig bara glad och lättad. Nu har jag dessutom mer saker planerad här framöver som kommer göra min ännu gladare och bättre. Imorrn ska jag sluta med rökingen och på torsdag är det dax för en 2 veckors reningskur för kroppen, ut med allt slagg och skit, en nystart på allt. Jag är bara glad nu. En glad Lotta som är glad för livet. En glad Lotta som bara vill krama och tala om för mina nära och kära att ni är bäst och att ni har en stor betydelse i mitt glada humör. Men mest av allt är jag glad för att jag har börjat ändra på gamla dåliga vanor. Är glad för att jag nu har börjat komma ihåg vilken styrka jag har. En styrka, en vilja som har hjälpt mig genom mycket och som nu börjar visa sig igen. Jag är GLAD!!

Här kommer några bilder när jag känt mig riktigt glad och lycklig. Stunder som jag tänker tillbaka på när jag är lite nere. Stunder i livet som ligger mig varmt om hjärtat.