Tidig morgon

Jag hade ju en kompis hos mig igår som sov över. Han skulle egentligen åka hem igår men nu står ju båtarna stilla (han bor i Vasa) så då blev han tvungen att boka flyg och det gick tidigt idag. 04.30 ringde väckaren och då var det bara att kliva upp. Kunde inte somna om när han åkt men jag bädda ner mig och låg och slappa tills det var dax för mig att gå iväg på jobbet.

Efter jobbet så gjorde jag lite lunch och sen gick jag på en prommis i det underbara vädret som vi har haft idag. När jag kom hem igen så tog jag en kort powernap och vid halv tre kom Elin hit och vi åkte en sväng ut på Strömpilen. Lite shopping och surr piggade snabbt upp mig, men nu är jag riktigt trött. Har bäddat ner mig på spikmattan och glor på tv nu och jag hoppas att det blir en tidig kväll.

Ha en bra dag gott folk!