Tävlingsdax

Hur stor koll har ni på mig? För att vara med och tävla så vill jag att ni svarar på tre frågor om mig, frågor med svar som förekommer ofta i bloggen för den uppmärksamme. Det ni tävlar om är det här:


Jag fick en sån här handduk i julklapp och jag bara älskar den, varför har jag inte sett dom här tidigare? Har fixat ett gäng nu och har gett bort dom flesta till vänner och bekanta, men jag har sparat ett par så jag har att tävla ut till er. Dom frågor jag vill att ni i en kommentar svarar på är:

 

  1. Vad heter mina två katter?
  2. Vad heter min bästa vän (konditorn)?
  3. Vart går jag på behandling för ryggen?

Tävlingen håller på till den 29/1

#1 - - Sara - Ensamstående mamma:

1. Busmus och Liten katt (monstret).

2. Nina heter hon.

3. Umeå Smärtmottagningen.

#2 - - Julie:

1: Busmus och Liten Katt

2: Nina Lundgren

3: Smärtkliniken

#3 - - Johanna W:

Ja här kommer mina svar =)



1 Busmus och liten katt

2 Nina

3 Umeå Smärtmottagningen

#4 - - kicki:

Hej Lotta

Håller verkligen tummarna att du får sova i natt förstår att de är sjukt jobbigt.

Dina katter heter Busmus o Liten katt

Nina heter din bästa vän

Umeå smärtmottagning behanlas du för ryggen

Ha de gott kram

#5 - - Jenny Sjöberg:

Jag chansar!

1. Busmus/Busis och Liten katt/Monstret?

2. Nina?

3. Umeå, Smärtmottagningen?

#6 - - Monica Lindgren:

Svaren är:



1: Busmus och Monstret (liten katt).

2: konditorn Nina

3: Smärtmottagningen i umeå



Monica Lindgren