Tacksamhet

Nu var det länge sen jag skrev i denna katergori så det är väl banne mig på tiden. Så här kommer nu mina fem saker som jag är tacksam för denna vecka :D

  • Min André är jag väldigt tacksam för. Han är en kille som får mig att skratta och må bra. Han älskar mig väldigt mycket och han får mig verkligen att känna som om jag är den enda kvinnan i världen när han tittar på mig. Han är omtänksam och gör allt han kan för att underlätta det för mig. Han är min karl och jag är så glad för det.
  • Min sjukgymnast Anders på Umeå Smärtmottagningen är ju bara hur bra som helst. Trots att han lurar mig till tokiga behandlingar (som att hänga mig i taket) så är han det bästa som hänt mig när det kommer till min rehab.
  • Min fina vän Nina som finns för mig när som. Sen fick jag tid med Karin och Andrea igen och det var så roligt. Det var precis som den gamla goda tiden. Jag har världens bästa vänner och dom är helt unik på sitt sätt. Vi är så lika men ändå så olika.
  • Mitt badkar är räddningen för en öm, spänd och ond rygg. När man är krasslig och fryser som en tok så är det så skönt att krypa ner i ett varmt väldoftande bad. Ett badkar är ju bara ett måste och mitt är det bästa. Mina 185 cm ryms gott och väl för när jag sitter med rumpen emot en kanten så når jag inte med tårna på andra sidan, very nice.
  • Sist men inte minst hamnar min käre granne Crille. Som han har fått stått ut med tokigheter under dom åren vi känt varandra. Behöver jag en kopp kaffe finns det nästa allt färdigt där. Är jag bakis och behöver en kall cola så behöver jag bara kila över. Behöver jag nån att surra med, se på film med så finns han bara en dörr bort. Som han så fyndigt skrev i "Mina Vänner Boken" på frågan om vad vi har gemensamt: En vägg!! Han är en räddare i nöden på många sätt och vis! Tror nästan det håller på vara dax att baka nått gott och hänga på dörren så han får sig en bra surprise på morgonen när han ska på jobbet

Vad är ni tacksam för?? Tänker ni nånsin på det??

 

 

#1 - - Bea:

Det där ska jag ta till mig, är skitdålig på att tänka på vad jag är tacksam för.

Jag försöker alltid se nåt positivt i allt som sker oavsett vad som sker.

Allt har ju en mening och förhoppningsvis gör saker och ting oss starkare och klokare som människor.

Tids nog iallafall...