Vinn en HappyMaker Rosa Bandet

Nu får ni chansen att tävla om en HappyMaker - Cute'n'Carry, rosa bandet. Den här söta väskan sprider glädje om sig och det är en fin gåva att ge till nån nu tycker om. Kanske känner du nån som har bröstcancer, nån som har klarat sig, nån som kämpar för fullt? 
 
HappyMakers Cute’n’Carry är handgjorda små figurer som förgyller shoppingturen med sin inbyggda bärväska. En del av försäljningspriset går direkt till Bröstcancerfonden.
 
Det jag vill att ni gör för att vara med och tävlar är att lämna en kommentar där ni skriver ert namn, ålder, vart ni bor och till vem ni tänker ge denna sötis om just du skulle vinna. Tävlingen håller på till fredag den 9 november.
#1 - - Maria Lidman:

Jag känner ingen som tur är som har fått kämpa mot bröstcancer. Däremot en som kämpat under många år med Lupus Erytematosus, en kropp som smärtar och inte vill samarbeta (sjukdom ungefär lika hindrande som fibromyalgi), en kropp som motarbetar varje försök till återhämtning och träning. Min lilla HappyMaker går till Rika Jaede Frasson, hon ska få den så fort hon kommer tillbaka till Sverige från Kanada där hon för tillfället bor.

#2 - - Ida Lundström:

Jag känner och kände på tok förmånga som kämpar och har kämpat mot bröstcancer och annan cancer, har en bekant som ligger förmodligen på dödsbädden just nu. Så jag skulle vilja göra hur mycket som helst mot detta, dock är det inte bara bröstcancer som drabbat många, utan cancer i allmänhet. Det är en sån hemsk sjukdom, har redan förlorat två stycken i min närhet redan i år. Det är verkligen sant att det drabbar alla, för det drabbar ju inte bara den sjuka utan även många runt om :(
Ja till tävlingen då, jag heter Ida Lundström och är 26år, bor i Norsjö och tänker ge denna sötnos till min kära mormor som hatar att handla plastkassar på affärerna, så denna skulle passa henne perfekt! :)

#3 - - Johanna W:

Har två kollgeor (tvillingar) vars bors fru har kondrosarkom (obotlig cancer) hon fick diagnosen när hon väntade deras dotter. En annan kollega har precis kommit tillbaka till jobbet efter sin bröstcancer, var tanken tidigare men då hon fick svinkoppor från dotra sin så blev det lite längre innan hon kom tillbaka. Jag heter Johanna Wahlström 30 år bor i Uppsala, jag skulle ge denna till min kollega Viktora.

#4 - - Beatrice:

Hej
Beatrice Frisk från Växjö 33år.
Skulle jag vinna skulle jag ge denna söta sak till en kär vän som kämpar
med en värkande rygg med diskbråck och trasiga nerver i ryggen. Hon skulle behöva piggas upp då även psyket fått sig en törn pga detta.

#5 - - Göran Engman:

Jag har en arbetskamrat som just fått veta att hon har bröstcancer. Hon ska nu påbörja behandling och jag tänkte att det här kunde vara en positiv gest och liten "lyckatill"
hälsning för henne.

#6 - - Peter Lulé:

Peter, 32 år, Luleå, om jag vinner den så ska min söta lilla mamma få den =)

#7 - - Mikael Fredriksson:

Hejsan Lotta! Mikael heter jag, är 35 år gammal och bor i Malmö. Jag vill vara med och tävla om denna happymaker så jag kan ge den till min moster. Det är inte mycket jag kan göra för att hjälpa henne och jag hatar att vara så maktlös, men en sån här söt liten sak kanske ger henne ett leende på läpparna.

Min mamma gick bort för 5 år sen efter en tids kamp mot bröstcancer och det var den svåraste tiden i mitt liv. När mamma gick bort så tog min moster en väldigt stor plats i mitt liv och hon var mitt stöd, men nu är även hon drabbad av denna hemska sjukdom.

Så jag håller tummarna för att jag vinner och jag tackar dig för en bra och inspirerande blogg.