Dålig bloggare med tankar inför resan

Ja jag känner mig som en dålig bloggare, det har varit fattigt med textinlägg på slutet. Jag har fullt upp och är så sabla trött hela tiden, jag hinner inte med. Igår hade jag en dipp då jag vaknade med världens låsning i ryggen och tänkte då att nu var det kört. Men med snabb hjälp så låstes låsningen upp och idag känns det mycket bättre. Det känns som om nån sparkat mig men det är bra i jämnförelse med hur det var igår.
 
Idag är det tvättid på schemat och det blir väl lite städning oxå, tyvärr. Tråkigt som fan men det måste göras. Imorrn måste jag på apoteket en sväng för jag glömde lite av det jag behöver ha med mig och sen ska det sista packas. Jag vill åka NU!!!
 
  • Jag längtar efter efter denna resa och det är av många olika anledningar.
  • Jag längtar efter att få träffa mina fina vänner i Thailand.
  • Jag längtar efter att få spendera 3 veckor tillsammans med min älskling, detta blir vår första utlandsresa och min första resa med en kärlek.
  • Jag längtar efter att få visa kusinen Madde allt fint där nere, hon har ju alltid velat åka dit.
  • Jag längtar efter att få äta god mat, dricka goda drinkar, äta färsk underbar frukt och bara njuta av att slippa göra allt sånt själv.
  • Jag längtar efter sol och värme, bad och vila, shopping och upplevelser.
  • Jag längtar efter att få ha en riktigt semester som jag kan koppla av på och inte behöva tänka så mycket på värken. I värmen mår jag som bäst och eftersom vår sommar var som den var så va ju och ryggen där efter oxå.
 
Tankar jag har kring denna resa är bara positiva tankar. Förra resan som jag gjorde med Nina var helt underbar för att jag fick spendera den med henne, jag hade inte velat göra det med nån annan. Det var en väldigt känslosam resa och det fanns mycket inre oro i kroppen och knoppen. Det var en resa som var superviktig för min mentala rehab men jag kopplade inte av som jag kanske borde ha gjort. Så den resan var en själslig sådan och den har gjort under för mig som person.
 
Den resan som nu kommer hoppas jag bli en avslappnande resa för kroppen. Jag vill kunna koppla bort ALLT och bara njuta till fullo. Suga åt mig av allt ljus, värme, intryck och lugn så jag kan ladda batterierna och komma tillbaka pigg och utvilad.
 
Oj nu måste jag kila iväg till tvättstugan men jag återkommer kanske senare, annars hörs vi imorrn